ponedjeljak, 13. studenoga 2017.

Ako pomogne samo jednoj mami, vrijedilo je

Blogerka Mel Vots otvoreno je govorila o svojoj borbi sa postporođajnom depresijom i o tome koliko joj je bilo teško da potraži pomoć.


Mel Vots podijelila je svoje iskustvo nakon drugog porođaja, kada je rodila ćerku Indi. Ova mama je pisala o svom strahu, o anksioznosti, o tome kako ju je bilo strah da izlazi iz kuće.
“Kada sam rodila Indi, postala sam ispunjena strahom. Strahom da izađem iz kuće. Strahom da će se nešto dogoditi mojoj djeci. Ne postoji ništa gore od straha od svijeta koji te okružuje”, napisala je Mel.
Ona je otkrila da je anksioznost veoma uticala na njen svakodnevni život i odluke koje je donosila.
“Sjećam se obrazaca svog ponašanja. Ako bih putovala, fizički bih se razboljela u automobilu, ako bih išla u kupovinu, fizički bih se razboljela”, kaže Votsova.
Ova mama kaže da je shvatila da joj je potrebn pomoć i, iako joj je bilo veoma teško, potražila je stručnu pomoć.
“Znala sam da to nije zdravo, ali takođe nisam željela da etikatiram sebe u tom trenutku. Znam da to zvuči blesavo nekim ljudima i razumijem da će neki misliti da sam izmislila cijelu priču, ali kada prolaziš kroz to, ništa drugo nije važno”.
Ona je posle posjete doktoru počela da ide na terapije kod psihologa, gdje dobija savjete kako da upravlja anksioznošću, koja je ozbiljno uticala na njen život.
“Indi je napunila godinu dana i slobodno mogu da kažem da je iza mene deset mjeseci konstantnog i nepoznatog straha. I dalje se plašim i hvatam sebe kako tražim izgovor da nešto ne uradim, ali guram sebe da to ipak uradim. Još uvijek se nisam usudila da ostavim nekome djecu tokom noći, ali polako, korak po korak”, kaže ona.
Mel dodaje da joj nije bilo lako da svoju priču podeli sa svima, ali da, ako to pomogne samo jednoj mami da se osjeća bolje, vrijedilo je.
Izvor: Mondo