subota, 22. travnja 2017.

"Zar ne možete reći sinu da me ne udara?"






Baka je na blagajni u trgovini i na redu je da plati. Iza nje stoji jedna mlađa žena sa nestašnim sinom od oko mozda 9 godina.
 Sin stalno gura kolica koja udaraju baku po nogama. Baka se okrene prema malom i zamoli ga da je prestane udarati. Mali nastavi udarati, a baka se okrene njegovoj majci i kaže: "Zar ne možete reći sinu da me ne udara?"

Mlada gospođa, hladno odgovara: "Ne! Moja metoda odgoja dozvoljava slobodu da radi što želi, sve dok do njegove svijesti ne dođe da to što radi drugima nije dobro. Znanstveno je dokazano da je ta metoda daleko efikasnija!"


U redu iza dame sa djetetom stoji jedan momak od nekih 20-ak godina, koji sve to pažljivo sluša, a u ruci drži teglu s marmeladom. Kad dama završi svoje objašnjenje metode odgoja, on otvori poklopac od tegle i mirno istrese cijelu marmeladu mladoj dami na glavu. Sva bijesna, dama se okrene mladiću, a on mirno odgovara:


 "Znate, ja sam odgajan slobodno, baš na isti način kao i vaš sin. I, evo, vidite rezultat!"

Starica se veselo okrene blagajnici i kaže: "Molim Vas, stavite ovu teglu marmelade na moj račun!