utorak, 26. rujna 2017.

Već 8 mjeseci uzivamo u tom malom biću!- priča mame članice

Pozdravljam sve mame a poseban pozdrav za one koje zele da to postanu- već duže vrijeme trazim priliku  da ispričam svoju priču koja ce na neki način biti utjeha ženama koje žele da postanu majke.



Sina sam rodila prije 19 godina i sve te godine sam željela da rodim jos jedno dijete ali bezuspješno...

Slušala sam razne priče o liječenju cajevima,raznim preparatima i td. svaki put sam pomislila ako Bog želi da me obraduje tako ce i biti i bas tog dana 5.juna kada sam pozvala svog sina da mu čestitam 19. rođendan osjetila sam vrtoglavicu i mučninu.

Nisam htjela da pomislim na trudnoću, jer sam svaki put bila razočarana kad mi je kasnila menstruacija, a testova sam uradila ne znam ni broja koliko.

...hm... osjećam se čudno...stižem kuci i radim test koji sam opet onako usput kupila...Šok...
Bože je li moguće...dvije crtice!

Zovem muža i odmah kod doktora koji takođe potvrđuje trudnoću, tresemo se oboje, placemo hej pa Bog je i nas pogledao...zbog velike razlike od prve trudnoće zbog mojih godina, hm skoro pa 40.,doktori su bili i vise nego ljubazni a ja pomalo uplašena zbog carskog ali jedva sam čekala....

Već 8 mjeseci uzivamo u tom malom biću, našoj kćerci i sestri...




Ne gubite nadu,vjerujte 

u Boga, jer On ce

odlučiti kad da vas 

obraduje!