srijeda, 27. rujna 2017.

Priča sa drugog poroda

Piše nam mama Samira:

"Priča sa drugog poroda.. 25.novembar 2015.godine. 
Bolovi krenuli rano ujutru, polako, ne bas jaki ali konstantno ,u podne dolaze djever ,jetrva i svekrva na kafu, mene već  jači bolovi i učestaliji hvataju. Pravim ja kafu i postavljam na sto .
 Nakon ispijene kafe svi idu kuci a ja uzimam kesu i kazem muzu:
 "Hajmo mi nasa princeza požurila hoće ranije da nas upozna..."
 Stižemo u bolnicu oko 16h, ja na prijemu iskljucujem telefon i kazem muzu javiću ti se da znas sta ima. Poljubi me i kaže:"Čuvaj se, volim te..."
 Na odjeljenju me pregledaju, otvorena 6cm i probiju mi vodenjak .. oko 19h počinju intenzivniji bolovi, dolazi babica i ja joj kažem samo mi recite šta da radim, kaze ona, sve vec radis super, evo bebica se nadzire, hajmi sad polako kad osjetis kontrakciju guraj i tako i bi. Nakon tri guranja dolazi moja Amina i babica je stavlja meni na prsa.
 Gledam je i ne vjerujem da sam rodila tako preljepu, ma savršenu bebicu .. 

Nakon 10 minuta dolazi sestrica da me prebace u sobu a ja sama ustanem i polako pređem na kolica i ne mogu da vjerujem- ne boli me, nisam ispucala, samo osjecam grceve u stomaku ...
Smjestaju me u sobu i ja uključujem telefon, 20:30h. Vidim 6 propuštenih poziva od muza, onda ga zovem i kazem: "Babo rodila se tvoja princeza, 3200gr i  50cm duga."
On mi ne vjeruje, jer se smijem preko telefona kao da se nisam porodila. Onda mu kazem da  javi svima da je postao babo po drugi put.
 Bebicu mi donose u pola 3 ujutro i odmah smo uspostavile dojenje a ja najsretnija. Sutradan izlazimo u 13h a ja ko da se nisam porodila mogla bih kolo zaigrat. 

Pozurila moja cura da se rodi 3 sedmice ranije na dan drzavnosti BiH... sada ima 22 puna mjeseca i svi kazu da je rodjena samo da bi se gnjavila i mazila tako je umiljata da je svi vole i oni koji je vide prvi put odmah je zavole, jednostavno tako zraci.
...a bato je voli najvise, ne da nikom. Svima kaze:" To je moja seka, vi sebi " kupite " drugu!"