srijeda, 7. lipnja 2017.

Pismo mom prvencu

Rezultat slika za mama i dijete

Ako očekujete ili imate drugo dijete ovo morate da pročitate!  Jedna Mama je napisala iskreno pismo svom sinu prvencu uoči dolaska druge bebe i njene rečenice će vas sigurno pogoditi pravo u srce. Naravno, važe i za mame djevojčica.

Moje drago slatko dijete,
da sam samo tada znala stvari koje sada znam. Moje si prvorođeno dijete i da budem iskrena nisam imala pojma šta treba da radim. Sve sam morala da naučim uz tebe. Napokon, ti si razlog što sam ja postala majka. I za to sam ti zahvalna.
Bio si tako mali a ipak toliko toga si me naučio o majčinstvu.
Žao mi je što si ti bio centar mojih pokušaja i grešaka. Željela sam da uradim sve kako treba. Mislim da su moja očekivanja od tebe kad si bio mali bila nerealna. Provela sam suviše vremena brinući da ne spavaš dovoljno i da se ne razvijaš pravilno zbog nečega što sam pogrešno radila i često nisam dopuštala sebi da uživam u činjenici što si beba.
Ti si bio naše prvo dijete. Nikad više neću moći to da ponovim.
Voljela bih da sam više vremena posvetila stvarima koje si radio a manje onim koje nisi. Tako si brzo porastao. U jednom trenutku sam te uspavljivala u naručju i dok sam trepnula ti si već bio predškolac. Gdje je vrijeme prošlo?
Mislim da najviše od svega žalim što ti nisi mogao ništa da razumiješ. Put je bio popločan dobrim namjerama. Željela sam ti uvijek samo najbolje i dalje ti to želim. Vjerovatno sam bila suviše zaštitnički nastrojena prema tebi i brinula o svakoj povredi ili ogrebotini. Ali željela sam da budeš zdrav i bezbijedan da bi mogao da porasteš u zdravu i jaku osobu.
Ponekad poželim da mogu da vratim vrijeme i krenem ispočetka. Želim da se vratim i cijenim te trenutke. Trenutke koje sam izgubila jer sam se nervirala i brinula. Trenutke kada sam plakala jer nisi htio da spavaš. Trenutke kada sam se osjećala loše jer nisam znala šta nosi budućnost. Sada znam da je to vrijeme koje sam provela brinući, plačući i nervirajući se bilo uzaludno.
Uprkos meni, ti si divno dijete, bolje nego što sam ikada mogla da zamislim. I dok  sjedim ovde i grlim te, stiskam te jače u zagrljaj i zatvaram oči u želji da upamtim ovaj trenutak zauvijek. Jer je ovo vjerovatno posljednja nedjelja da smo “sami”.  Vidiš, uskoro će na svijet doći tvoj mlađi brat i moraćeš malo više da dijeliš mamu.
Znaj da te puno volim. To se nikada neće promijeniti. Ti ćeš uvijek biti moje prvo dijete, moja prva mala ljubav i to niko ne može da oduzme. Jako sam ponosna na dječaka kakav jesi i jedva čekam da vidim kakav ćeš čovjek biti. Bićeš nevjerovatan primjer svom mlađem bratu i ja ne bih mogla biti ponosnija.
Istina je, moje drago dijete, da ćeš ti uvek biti moj prvenac i to se nikada neće promeniti. Ti ćeš uvek biti onaj koji me uči kako da budem najbolja mama. Ti krčiš put za svoju mlađu braću i sestre.  To nije lako, znam. Imamo još mnogo prvih puta ispred nas. I bez obzira koliko puta se osjećam neuspješno, kad pogledam tebe znam da sam nekako nešto uradila dobro.
Volim te zauvijek i dokle god sam živa ti ćeš biti moja beba.
Mama
Izvor: Scarymommy