petak, 20. siječnja 2017.

"Nosite ih s ponosom,jer su rezultat neceg najdivnijeg na svijetu", porucuje mama Nikolina




                                                                                                                    Foto: N.







Click on the picture below to skip waiting.



Možete zatvoriti sliku za:
You can close this box in: (1) seconnds
Pismo mame Nikoline

"Listam svoje slike iz prve trudnoce i naletim na ovu sliku.
Tada sam bila razocarana izgledom svog stomaka,ali mi je drago sto imam i ovakvu sliku,jer sam vremenom naucila da volim sebe.
Slikano samo 10 dana prije dolaska na svijet moje prve curice.

Tokom druge trudnoce sam zavoljela svoj stomak i strije,jer me je ona podsjecala da je to bila njena kucica,a sada je bracina.
I kaze mama ce zauvijek imati ove sare na stomaku da se sjeca kako smo mi lupkali.Nemojte da ih mrzite,ni da ih skrivate.Nosite ih s ponosom,jer su rezultat neceg najdivnijeg na svijetu 🙂."