utorak, 7. veljače 2017.

Dječiji memorandum upućen roditeljima

Rezultat slika za nemojte me razmaziti

 1. Nemojte me razmaziti. Vrlo dobro znam da ne mogu imati sve što poželim. Ja vas samo iskušavam.

2. Nemojte biti nedosljedni. To me zbunjuje i tjera me na to da pobjegnem od svake obaveze. Vaša dosljednost mi se sviđa jer mi pruža osjećaj sigurnosti.

3. Ne dopustite mi da formiram loše navike. Oslanjam se na vas da ćete ih primjetiti u njihovom začetku i ne dopustiti im da se razviju.

4. Nemojte da se osjećam manjim nego što jesam. Zbog toga ću glumiti ''velikog lafa''.

5. Nemojte me ispravljati pred drugima. Bit ću mnogo pažljiviji ako sa mnom razgovarate tiho i nasamo.

6. Nemojte da imam osjećaj kako su moje pogreške zapravo grijesi. Moram naučiti griješiti, a da se ipak ne osjećam zlim.

7. Nemojte me štititi od posljedica. Ponekad moram učiti na teži način.

8. Nemojte se previše žalostiti kad kažem da vas mrzim. Ne mrzim vās, već vašu moć da mi se suprostavite.

9. Ne obraćajte previše pažnje kad sam lakše bolestan. Mogao bih početi uživati u lošem zdravlju, ako mi to bude donosilo veliku pažnju.

10 Nemojte stalno prigovarati. Ako to budete radili, morat ću se početi praviti gluh.

11. Nemojte zahtijevati objašnjenja za moje ponašanje. Ponekad zbilja ne znam zašto sam nešto učinio.

12. Ne odbijajte me kad tražim odgovore. Ako me odbijete, vidjet ćete da ću prestati ispitivati, a informacije ću tražiti negdje drugo.

13. Nemojte obećavati. Možda nećete moći održati obećanje, pa ću izgubiti vjeru u vas.

14. Ne govorite mi da su moji strahovi smiješni. Za mene su oni itekako stvarni, a vi me možete rasteretiti ukoliko me pokušate razumjeti.

15. Nemojte mi govoriti da ste idealni i nepogrešivi. Za mene je preveliki šok kad otkrijem da niste ni jedno ni drugo.

16. Nikad nemojte misliti da je to što ćete mi se izviniti ispod vašeg dostojanstva. Iskreno izvinjenje povećava naklonost i toplinu među nama.

17. Nemojte zaboraviti da volim eksperimentirati. Ja iz toga učim, pa vas molim da budete strpljivi.

18. Ne zaboravite na činjenicu da brzo odrastam. Sigurno vam je teško držati korak sa mnom, ali molim vas ne odustajte.

19. Nemojte zaboraviti da za moj uspjeh treba mnogo ljubavi i razumijevanja, ali to vam ne moram napominjati, zar ne?

20. Molim vas čuvajte sebe i budite zdravi. Ja vas trebam!

 Rezultat slika za nemojte me razmaziti

Izvor: soundvision.com