petak, 30. ožujka 2018.

Pismo podrške sjajnom radu Ginekološko-akušerske klinike u Sarajevu



"Cijeneći Vaš dosadašnji rad sa trudnicama u Bosni i Hercegovini koristim ovu priliku da Vam se obratim i iznesem svoje pozitivno iskustvo."- riječi su kojim počinje pismo koje je na mail Udruženja trudnica i mama uputio gospodin Edhem 29.marta 2018.godine, a  priča slijedi u nastavku.


"Živim u braku sa suprugom 5. godina. Sve naše težnje su bile usmjerene ka trudnoći i dobijanju bebe koja bi bila kruna naše dugogodišnje ljubavi. Trudnoča se desila a mi smo bili najsretniji par iščekujući polako radost i sreću. 
Početak trudnoče je prolazio uredno. Jednog dana u toku 17. nedjelje trudnoče moja supruga je osjetila jake bolove dok je bila na poslu. Mene je pozvala te smo se odmah uputili u Dom zdravlja na pregled. Doktorica je konstatovala da je krenuo pobačaj da je grlič maternice otvoren a da je vodenjak sa sadržajem prošao kroz grlič i ispunio vaginalni dio.

Hitno smo se uputili na GAK gdje su pregledali moju suprugu i smjestili je na odjel Patologije trudnoće. Naredni dan je pregled moje supruge obavio doktor Međedović koji je nakon pregleda uz konsultacije sa njegovim šefom doktorom Ardatom predložio da se mojoj supruzi uradi jedna metoda zvana amino redukcija a to je značilo da se uđe iglom u matericu isprazni plodova voda bebe i pokuša vratiti sadržaj plodovih ovoja sa opšivanjem grliča materice (cerklažom) koji je izašao iz materice. Ova tehnika se radi u svijetu a za konačno dopuštanje su tražili sa klinike da dođem ja kao suprug i da sa mojom suprugom donesemo saglasnost za intervenciju. Što smo isto odmah prihvatili jer smo bili u bezizlaznoj situaciji.
 U razgovoru sa doktorom Međedovićem upoznao nas je sa svim detaljima intervencije a nama je ulio dodatno povjerenje i dao nadu da ćemo i mi možda postati roditelji

Konačna odluka za intervenciju je dobijena od Docentice dr Fatime Gavrankapetanović-Smailović tako da se odmah krenulo u proces. 
Doktor Međedović je uključio jaku antibiotsku terapiju i tražio da se pripremi moja supruga za operaciju od strane interniste. Intervencija je obavljena po planu a ja sam čekao u holu klinike doktora u nadi da se neće pojaviti komplikacije u toku operacionog zahvata na koje nas je doktor prije operacije upozorio.

To su bile najduže minute u mom životu. 

U jednom trenutku pojavio se naš spasitelj sa osmijehom na licu i rekao mi je da je sretan kako je prošla intervencija. Primijetio sam na njegovom licu i pogledu da se radi kao o njegovim najrođenim. Saopštio mi je da su naredna tri dana jako bitna i uključio je jaku terapiju kako bi spriječio kontrakcije materice. 
Moja supruga je ostala nekoliko dana na klinici a nakon toga je otpuštena kuči. 

Vrijeme je prolazilo, moja supruga i ja smo posmatrali kako stomak počinje da raste. Ubrzo nakon toga supruga je osjetila i pomijeranje bebe u stomaku. 
Redovno je imala kontrole kod dokrora Međedovića a najsretniji trenutak je bio na jednoj kontroli kada nam je saopštio da se plodova voda koju je izvukao ponovo vratila u normalu. Ja sam čitao po internetu i najoptimističnije prognoze su bile da se ovom metodom koja je urađena kod moje supruge trudnoća produžava za 10. sedmica. 

Jučer smo bili na kontroli a trudnoća je došla do punih 35. nedjelja. Doktor Međedović nam je u šali rekao da više nismo za njega ozbiljni pacijenti a da je vrijeme brige iza nas i da sada moja supruga može očekivati porod svakog časa.

 Jutros su nas probudili bolovi u stomaku negdje oko 06:00 sati spremili smo se i otišli na GAK. Suprugu su primili u ambulantu a ja sam nestrpljivo čekao u čekaonici da se pojavi moj doktor. Kada sam mu rekao o čemu se radi otrčao je odmah u ambulantu vidio suprugu rekao joj par riječi i otišao da se presvuče. 
Pojavio se za minutu gdje su je odmah prebacili u porođajnu salu. Moja supruga je porođena nakon 15. minuta tu informaciju sam dobio od babice a ja nisam mogao da vjerujem da je to sve istina.
 Čekao sam i gledao prema vratima kada će doktor Međedović da se pojavi, u jednom trenutku vrata su se otvorila pojavio se moj doktor koji mi je pričao o porodu i bebi a ja sam ga grlio i ljubio. 

Želim u ovom trenutku pošto sam još pod emocijama da se zahvalim cijeloj Ginekološko Akušerskoj klinici na svemu što su uradili za moju sada već porodicu. Posebno bi izdvojio doktora Međedovića koji je bio uz nas u najtežim trenucima našega života, kao i doktora Ardata koji nas je hrabrio i zahvalnost dugujemo Direktorici Fatimi Gavrankapetanović-Smailović koja je imala sluha i dozvolila da se ova procedura obavi. Također bi spomenuo doktoricu Suljević, glavnu sestru patologije trudnoće Amelu i instrumentarku Neziru koje su učestvovale kao asistenti doktora Međedovića. 

Na kraju želim još da informišem sve da mi imamo vrhunske ljekare koji se bave poslom časno, pošteno i to na svjetskom nivou.







Sretni roditelji

Lejla i Edhem D.