petak, 2. ožujka 2018.

Rođenje najljepše titule na svijetu- majke, to je vrijedno svake naše boli

"Termin za porod mi je bio 30.09.2017.godine. 
Odlučila sam se za porod na GAK-u jer je gore bio moj doktor, Dr. Sanjin Deković. Iskreno, prvi mi je porod, prva trudnoća, tako da je to bio jedini razlog zašto sam se odlučila za Jezero iako čak nisam ni znala koji će mi doktor biti na porodu. 

Dva dana prije termina, na pregledu kod Dr. Dekovića, ustanovljeno je da mi je plodna voda na granici te me je doktor odmah poslao u bolnicu na hospitalizaciju s obzirom da je termin blizu, beba spremna te je predložio da mi porod induciraju gelom. U bolnicu sa otišla 29.09., a gel su mi inducirali 30.09. Bila sam jako sretna sto mi je bas taj dan, dan kad sam kao i sve trudnice bila u strahu kako će sve proći, dežurni doktor bio baš moj doktor te sam se osjećala sigurnije. U 9h ujutro su krenuli sa indukcijom gelom, u 12h doktor kaže 5 prstiju otvorena i moramo još čekati, potrajati će. Međutim u 14:30h sam konačno počela osjećati da je moj porod blizu, bolovi su postajali jači ali evo da kažem svim trudnicama, nije to ništa nepodnošljivo. U salu sam ušla u 14:45h, u 15:35h je na svijet došla moja princeza. 

Najljepši osjećaj na svijetu. 



Želim da poručim trudnicama, posebno onim koje čekaju svoje prvo dijete, da porod nije uopste nista strasno, samo treba misliti pozitivno i pozitivan će biti ishod. Što se tiče GAK-a, o sestrama i babicama nemam baš nešto posebno ni reći jer se meni sve nekako brzo odvijalo, nisam stigla ni primijetiti ništa oko sebe misleći na svoj porod. Iako mogu reći da su sve bile sasvim u redu prema nama trudnicama. Jedina zamjerka je što nas nisu uputile na stvari oko dojenja. I naravno do neba sam zahvalna dr. Dekoviću koji me porodio uz brigu kao da sam njegovo dijete. Budite jake drage trudnice, samo mislite na to da je porođaj i vaše novo rođenje, rođenje najljepše titule na svijetu- majke, to je vrijedno svake naše boli." piše mama A.