utorak, 3. travnja 2018.

Rekoh mu: "Danas je naš sretan dan!"

"Drage buduce mame, ovo što ću napisati je namjenjeno isključivo vama! 

Svjesna nakon dvije trudnoće da svakodnevno slušate razna iskustva sa poroda, želim da vas ohrabrim

Činjenica je da do nas dolazi više negativnih informacija i iskustava, a ona pozitivna i ako neko podijeli sa nama, nekako ih nesvjesno potisnemo u zaborav.


Nakon prvog jako teškog poroda, a još težeg oporavka, jos od šestog mjeseca druge trudnoće me je hvatala panika od same pomisli da to trebam još jednom proći. Noćima sam imala noćne more, sanjala taj famozni porod...grozno. Od silnih negativnih misli i obaveza sa starijim djetetom, nisam uspjela u potpunosti da uživam u tih prelijepih 9 mjeseci.

Dana 04.02.2018.godine, budim se u 3:30h da odem u toalet koji mi je bio najbolji drugar zadnjih par sedmica...vratim se da nastavim spavati kad ono ziganje u donjem dijelu stomaka. Ignorišem to i pokusavam da zaspem kad ono za pola sata opet...vrlo slabog intenziteta. Nakon pete takve kontrakcije sam ustala i otisla u dnevni boravak da gledam tv. Supruga nisam budila jer su kontrakcije jos uvijek bile na pola sata. Oko 7h on ustaje i zacudjeno me gleda što sam ustala jer sam inace spavalica.

 Rekoh mu: "Danas je naš sretan dan!"

Sjeli smo da popijemo kafu i kontrakcije su se smanjile na svakih 15 minuta, i dalje su bile vrlo slabog intenziteta što mi je bilo čudno. Kada bih ustala odmah me počne boljeti donji dio stomaka, kada sjednem odmah prestaje. Kada se to počelo dešavati bilo mi je jako čudno pa sam predlozila da odmah krenemo doktoru jer nikako mi ne djeluje kao da imam kontrakcije. Na GAK stizemo oko 10h i govorim sestri da imam bolove od 3:30h. Dolazi doktor i obavlja razgovor sa mnom, uzima potrebne podatke, radimo ctg, UZ i sve to traje nekih pola sata do 45 minuta, ja ni jedne kontrakcije. Vrlo čudno! Ctg uredan UZ takodje, beba spremna za porodjaj. Slijedi akuserski pregled i moj najveci sok u zivotu, otvorena 8 cm!
ALI KAKOOO???
 Ja sam mislila da su neke lažne kontrakcije i da će me vratiti kuci, kad ono ja pravo u porodjajnu salu. Tu stizem oko 11h, predivni dr. Katica me pregleda i govori:
 "Mala, ti ćes ovo odraditi s pjesmom". Ležim na krevetu i pola sata kucka ctg...u tom periodu dvije kontrakcije na 15 minuta i dalje neznatne. U 11:30h ponovo dolazi predivni dr. Katica i govori babicama da mi za 15-ak minuta ukljuce drip i da krenemo da radjanjem. Tako i bi...drip uključen a ja izbezumljena od straha zbog prvog groznog iskustva sa dripom. Tada su počele malo jače kontrakcije i kada je beba bila spremna, predivna babica Indira se krvnički borila da mi olaksa. Masirala je medjicu kako mi ne bi morali raditi epiziotomiju. Nakon par jačih napona vidjela sam glavicu. U narednih par minuta moja princeza Asja mi je lezala na grudima. Ljubav neopisiva!!!! 
Evo me peti dan poslije poroda i osjecam se predivno, cini mi se planinu bih mogla podici!

Ovim putem bih se još jednom zahvalila predivnom doktoru Katici koji ima tako mio i umirujući glas, a o pristupu trudnici da ni ne spominjem. Osjecala sam se tako sigurno znajuci da me baš on porađa, blago receno kao KRALJICA! Jos veće hvala magicnoj babici Indiri zbog koje nemam niti jedan jedini šav, i predivno iskustvo sa poroda KOJE SVIM SRCEM ŽELIM SVAKOJ ŽENI NA SVIJETU!!!! 

Živjele vi meni predivne žene, majke, kraljice!"- ovim riječima završava svoje pismo mama Amila Džananović, članica savjetovališta TIMa. 

Svima nam treba lijepih priča. Veliko hvala.